Ramowy rozkład dnia dla 3-4-latków
5:30-7: 00 – Z - Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, m. in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp.
7:00- 8.00 – Z -Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, m. in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi.
8.00 – 8.15 - D - Krąg zmysłów- zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych.
8:15-8:30 – D - Ćwiczenia poranne/zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosence
8:30- 8.45 – Czynności higieniczno - porządkowe
8:45 -9: 15 – Śniadanie
9:15-9:45 – D - Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania
9:45- 10:45 – Z - Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna
10:45 – 11:15 – R - Spacer, obserwacje przyrodnicze
11:15-11:30 – Czynności higieniczno - porządkowe
11:30-12:00 – Obiad
12:00-12:15– Kwadrans dla bajki/ zajęcia dodatkowe
12:15-13.45 – Wypoczynek na leżakach
13:45- 14.00 - Czynności higieniczno – porządkowe, zabawa ruchowa
14.00: 14:30 – Podwieczorek
14.30: 14.45 – Z – Zabawy dydaktyczne
14:45 – 15.30 – Z - Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna ( pobyt w ogrodzie )
15.30: 16:00 – Z - Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
Z – Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, zabawy inspirowane przez nauczyciela
R – spacery, obserwacje przyrodnicze, aktywność ruchowa na powietrzu
D – zajęcia o charakterze dydaktycznym wg programu wychowania przedszkolnego
Uwagi:
Zajęcia dodatkowe z religii, rytmiki, języka angielskiego
Ramowy rozkład dnia dla 5-6-latków
5:30-7: 00 – Z - Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, m. in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp.
7:00- 8.00 – Z -Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi
8.00 – 8.15 - D - Krąg zmysłów- zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych.
8:15-8:30 – D - Ćwiczenia poranne
8:30- 8.45 – Czynności higieniczno - porządkowe
8:45 -9: 15 – Śniadanie
9:15- 10:15– D - Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania
10:15- 10:45 – Z - Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna
10:45 – 11:15 – R – Aktywność ruchowa w ogrodzie
11:15-11:30 – Czynności higieniczno - porządkowe
11:30-12:00 – Obiad
12:00- 12:30 – D - Bajkoterapia
12:30-13.15– R - Spacer, obserwacje przyrodnicze
13:15-13:30– Czynności higieniczno – porządkowe
13:30- 14.00 – Podwieczorek
14.00:14.30– D - Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści
14:30 – 15.30 – Z - Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna ( pobyt w ogrodzie przedszkolnym)
15.30: 16:00 – Z - Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
Z – Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, zabawy inspirowane przez nauczyciela
R – spacery, obserwacje przyrodnicze, aktywność ruchowa na powietrzu
D – zajęcia o charakterze dydaktycznym wg programu wychowania przedszkolnego
Uwagi:
Zajęcia dodatkowe z religii, rytmiki, języka angielskiego